Paměťová karta a Nokie 5310

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Listopad 9 12:57:54 CET 2008

Dobrý den,

snažil jsem se hledat na Internetu, ale nějak se mi nedaří...
Mohl bych poprosit přítomné odborníky, zda někdo z nich neřešil
připojení 6GB karty k telefonu Nokia 5310? Po vložení do telefonu se
normálně karta rozezná, dá se zformátovat a dají na ní i přečíst
data. Dá se zaplnit až do těch 6GB a třeba přehrávač normálně čte
všechny písničky.
Problém nastává v okamžiku, kdy je karta zaplněna na víc jak 1.7 GB-
telefon totiž hlásí, že má tuto kapacitu. I když dokáže číst data,
při např. vytvoření fotografie tvrdí, že karta je plná i když a ní
místo je. Předpokládám, že je to nastavení formware, nebo něco
podobného...
Děkuji mnohokrát za každé nasměrování.

--
S pozdravem,