Datasheet poradne elektronky

Neděle Listopad 9 10:26:07 CET 2008

Jo v baumsu jsem měl ve 2. patře kancelář a jednou když jsem si chtěl prát ponožky, jsem ten barák vyplavil :-) teplá voda tam tekla jen když se měl někdo sprchovat, tak jsem zašpuntoval umyvadlo, naházel tam ponožky, pustil vodu a čekal. Jenže za chvíli přišel kamarád a "pojď do hospody" ... na vodu jsem zapomněl - teklo to až do sklepa :-)) Průser sice velký, ale potrestat mě nemohli, prý protože by útvar nebyl vzorný :-)
Anděl
  ----- Original Message -----
  From: Havran Jiri
  To: HW-news
  Sent: Sunday, November 09, 2008 1:59 AM
  Subject: Re: Datasheet poradne elektronky

  Aha, ja tam byl 77-78 jako udajne posledni rocnik SDZ a takove jmeno se me vybavuje. Uz tehdy to byl stary pan. Ukazoval nam jak se chyta. My slyseli jen radiove ruseni a on psal a psal.... Byvalo to v budove se jmenem BAUMS, pokud se dobre pamatuju. A celemu tomu pimprnaklu velel stary frontak Rakyta, dobre si ho pamatuju. Hovoril se mnou pouze jednou, rekl me asi toto - "Sympaticky slobodnik, sympaticka tvar a takyto cin... trescem vas 7 dni vezenia" :-)) S pozdravem Raven _______________________________________________________________________________________________________________-
  Mám dojem že major Poláček ale možná se pletu. Bylo to v roce 81, byl tam jako učitel. Měl už důchodový věk a vždycky ho prý ukecali, aby ještě rok přesluhoval. Já jsem tam učil opravy RDM12 - učil jsem to kluky, co neměli s elektrikou nic společného :-)
  Anděl