Datasheet poradne elektronky

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Neděle Listopad 9 01:59:34 CET 2008

Aha, ja tam byl 77-78 jako udajne posledni rocnik SDZ a takove jmeno se me
vybavuje. Uz tehdy to byl stary pan. Ukazoval nam jak se chyta. My slyseli
jen radiove ruseni a on psal a psal....
Byvalo to v budove se jmenem BAUMS, pokud se dobre pamatuju. A celemu tomu
pimprnaklu velel stary frontak Rakyta, dobre si ho pamatuju. Hovoril se
mnou pouze jednou, rekl me asi toto - "Sympaticky slobodnik, sympaticka
tvar a takyto cin... trescem vas 7 dni vezenia" :-))

S pozdravem Raven

_______________________________________________________________________________________________________________-

Mám dojem že major Poláček ale možná se pletu. Bylo  to v roce 81, byl tam
jako učitel. Měl už důchodový věk a vždycky ho prý  ukecali, aby ještě rok
přesluhoval. Já jsem tam učil opravy RDM12 - učil jsem to  kluky, co neměli
s elektrikou nic společného :-)
Anděl

----- Original Message -----
From:  Havran Jiri
To: HW-news
Sent: Saturday, November 08, 2008 7:29  PM
Subject: Re: Datasheet poradne  elektronky

No vida, v kterem roce to bylo a jak se ten major menoval? Mozna bych  si
ho aj uvedomil. Take jsem se tam rok rekreoval (SDZ, radiodalnopis CVO
605?)

S pozdravem  Raven

V  Popradu na PŠ jsme měli jednoho majora co už přesluhoval, dříve
přeborník
v  rychlotelegrafii. Měl od klíče tak zničenou ruku, že v ní skoro
neudržel
ani tužku. Takže všeho moc škodí.
Anděl