piatok: zaujimava diplomovka

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Listopad 8 09:53:47 CET 2008

Tohle funguje jiz vice let, tady nevim jestli v ch, ale predpokladam, ze
ano.
Ja ten NET tehdy jen registroval, ze to je. Info jsme meli jinym kanalem.
Jindra Polivka

Vypadá to dobře:-)

Jen se mi z toho německého PDF nepodařilo vykoukat, na jakém principu je
založeno získávání pozic letadel (hlavním problémem bylo neuvěřitelné
zpomalení Acrobatu, takže jsem to po chvíli vzdal).

Mimochodem v souvislosti s nedávno probíranými rychlými převodníky mě
napadlo, že by se i s něčím o řád pomalejším dala udělat amatérská obdoba
Tamary, která by přijímala signály IFF/SIF. Kdyby si to postavili 3 lidi v
přiměřeně vzdálených lokalitách, výsledky by vypadaly dost podobně jako na
té stránce, jen letadel by bylo vidět řádově víc.

PH