piatok: zaujimava diplomovka

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Sobota Listopad 8 06:16:19 CET 2008

Postavili si vlastní prijimac responderu z letadel, mají kolem univerzity
nejake anteny a chteji jich par pridat, fotky HW tam jsou. Zbytek je
lousknuti kom. protokolu, zaznam tras letadel a spoluprace s Google maps
API. Jako diplomka to fakt není spatne :-)

Takze pouze pasivni prijem, taky pisou, ze mala letadla bez elektroniky to
nemuze chytat (zrejme).

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Saturday, November 08, 2008 12:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: piatok: zaujimava diplomovka

Vypadá to dobře:-)

Jen se mi z toho německého PDF nepodařilo vykoukat, na jakém principu je
založeno získávání pozic letadel (hlavním problémem bylo neuvěřitelné
zpomalení Acrobatu, takže jsem to po chvíli vzdal).

Mimochodem v souvislosti s nedávno probíranými rychlými převodníky mě
napadlo, že by se i s něčím o řád pomalejším dala udělat amatérská obdoba
Tamary, která by přijímala signály IFF/SIF. Kdyby si to postavili 3 lidi v
přiměřeně vzdálených lokalitách, výsledky by vypadaly dost podobně jako na
té stránce, jen letadel by bylo vidět řádově víc.

PH

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>

http://radar.zhaw.ch/ celkom pekna hracka :-)