Aukro problem

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:48:55 CET 2008

To zní logicky. Ale bývá zvykem, že se uvede důvod, ne? Třeba "dovolil jste
si vyhrát aukci č. xxxxxxxxxx" nebo tak něco....
K těm elkám: není co měřit, kdo zná 6N1P, okamžitě pozná, že mají za sebou
stovky ba tisíce hodin, nehledě na to, že nové mají být v krabičkách a 6N4P
je zcela něco jiného....
Použitých z ruských TV tu mám asi 10. Na vojně jsem byl u radarů P12 a P15,
tam jich byly kýble...
Negativní hodnocení je jasné, ale zatím jsem mu poslal email, uvidíme, jak
se k tomu postaví.
P.S. Zajímavá shoda: podobnou ohodnocení jako Vy ((  Ovšem poláci (skutečně,
rodná odnož aukra se jmenuje allegro.pl) jsou šlendriáni,
u nich je to ještě horší než u nás))  mi poslal jeden prodejce: "Navíc je to
polská firma a to je ještě horší než česká"
AZE

Hmm, asi jste se stal pro někoho nepohodlným :-(. Mně se to zatím nestalo,
ale vím ze svého okolí o podobné situaci. Jednomu známému se stalo, že
nabízel
v aukci nějaké zboží. Volal mu někdo, že to chce koupit mimo aukro, ani
neuvedl
důvody, ale nabízel částku, která sice byla o něco vyšší než aktuální cena,
ale
patrně by před koncem aukce byla překonána. Ten dotyčný to samozřejmě
odmítl.
Pak mu byl stejně záhadně zablokován účet, takže aukce byla zrušena, a pak
se
zase ozval ten člověk a naprosto drze se ptal "tak co, ještě neprodáte ?"

> Denně píšu "mému týmu Aukro" prostřednictvím doporučeného postupu o
> vysvětlení. Neodpovídají, prostě mrtvý brouk.
> Co je to proboha za firmu? Něco takového jsem na ebay nezaznamenal, i přes
> mou mizernou němčinu a angličtinu jsem se vždy domluvil, a hlavně, vždy
> byla
> ochota rychle se domluvit.
> Prý jsou to Poláci, psal mi jeden z prodejců, problémy jsou tam prý časté.

Ebay je firma, která si to nemůže dovolit. Je totiž primárně americká a tam
by
ji každý dal za takovouhle věc k soudu - ušlý zisk při aukci, nemožnost
koupit
dražené zboží atd. Tam prostě jsou zvyklí, že se musí chovat solidně. Ovšem
poláci (skutečně, rodná odnož aukra se jmenuje allegro.pl) jsou šlendriáni,
u nich je to ještě horší než u nás. Nebudou-li chtít, tak se prostě neozvou,
vědí, že k soudu je nedáte...

> A ještě jedna, první negativní zkušenost s tímto nákupem, bohužel opět jde
> vyčůraného Čecha. Nejde o velkou částku, ale ... Mám koupený zesilovač s
> kopiemi 6N1P (znalci vědí :)) "Nabízím ruské, nepoužité, 5 kusů."  Došly 4
> kusy + 1 jiná, všechny použité, zrcadla na sklech baněk proti katodám....
> si NIKDO na ebay nedovolil, naopak, mnoho z nich poslalo i věci navíc,
> například vydražený gramofon Revox a k němu 2 nové náhradní jehly a
> podobně.
> Holt jsme v česku......

Ano, to je pravda. Za to ale už nemůže Aukro, ale prodávající. Měl by dostat
negativ, jak se sluší a patří, ovšem bez proměření elek na testeru bych
ještě
počkal, protože už jsem viděl zaručeně nové elky, které měly proti katodě
zrcadla (skoro průhledná, ale znatelná) již ze zahoření. Pokud jsou na nich
ale
i jiné stopy používání (vybledlé nápisy či špína atd.) tak to je rovnou na
negativ.

> Taxem si postěžoval, no uvidíme....

Držím palce. Dejte vědět, jak to dopadlo.

> Zdraví AZE

S pozdravem Pavel Troller