Aukro problem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:29:03 CET 2008

Prostě někteří lidi si myslí, že jsou Lidi a ostatní lidi jsou pouhý
dobytek.

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
> Žádné další vysvětlení, proč, nic.

Hmm, asi jste se stal pro někoho nepohodlným :-(. Mně se to zatím nestalo,
ale vím ze svého okolí o podobné situaci. Jednomu známému se stalo, že
nabízel
v aukci nějaké zboží. Volal mu někdo, že to chce koupit mimo aukro, ani
neuvedl
důvody, ale nabízel částku, která sice byla o něco vyšší než aktuální cena,
ale
patrně by před koncem aukce byla překonána. Ten dotyčný to samozřejmě
odmítl.
Pak mu byl stejně záhadně zablokován účet, takže aukce byla zrušena, a pak
se
zase ozval ten člověk a naprosto drze se ptal "tak co, ještě neprodáte ?"