Simulace usmernovace AC analyzou

Branislav Schnierer smeck@zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 6 09:10:07 CET 2008

Dobry den,

neviem ako Qucs, ale v Spice sa AC analyza robi s linearnymi
malosignalovymi modelmi suciastok pre dany pracovny bod (vypocitany DC
analyzou obvodu). Takze je mozne ziskat rozne hausnumera.
Predpokladam ze ste chceli zistit ako sa sprava vystup pri zmenach
vstupnej frekvencie - musite spustit Transient analyzu pre konkretnu
frekvenciu vstupneho signalu, po ustaleni vystupu zaznamenat amplitudu a
toto opakovat pre vsetky pozadovane frekvencie, resp. nejako to
automatizovat ak to simulator umoznuje.

Brano