HDD player

Martin Patka hwmp@mikroservis.cz
Čtvrtek Listopad 6 03:38:55 CET 2008

Zdravim,

chtel bych si nejak vyresit "domaci hudebni centrum".

Moje predstava je pouzit nejaky levny USB HDD-player a k tomu
pripojit nejaky maly displej s AV vstupem (zatim predpokladam
pouziti 7" LCD AV monitoru za 99$ z DX). Casem bych se na to
pokusil stvorit nejakou skrinku, ve ktere by byl i zaroven ovladac
k aktivnim 2+1 reproboxum.

Jenomze ted nastava otazka, co pouzit za ten HDD-player.
Zkusil jsem koupit http://dealextreme.com/details.dx/sku.16215
protoze se mi libilo, ze ma navic i USB-Host, ale jsem z nej ted
take zklamany. Sice pracuje tak, jak ma, ale na obrazovce je na pozadi
s obláčky uprostred maly ramecek, ve kterem je file-list, ktery ma pouze 6
radku
a jmeno pisnicky je orezano na 12 znaku. Pro prehravani videa nebo fotek
je to asi dostacujici, ale moji predstave o MP3 prehravaci to naprosto
nevyhovuje.

Proto zavazuji, ze zkusim jeste koupit i neco jineho, ale ted uz bych
se radeji predem neco nechal dle zkusenosti doporucit.

Moje predstavy/pozadvky na ten HDD player jsou:

- co nejvetsi vyuziti plochy obrazovky pro file-list
- musi podporovat disky o velikosti 500 nebo 640GB (SATA), vhodna
  by byla i podpora NTFS, v zadnem pripade nechci nic, co musi
  velky disk delit do malych partition
- libilo by se mi i to rozhrani USB-Host
- cena tak do $100

Ze by existovalo neco s linuxem a opensource (jako Neuros OSD)
je asi nepravdepodobne.....

Muzete mi neco vhodneho doporucit ?

Dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz <http://www.mikroservis.cz/>