RE: Notebook pro ženu

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Listopad 5 18:36:25 CET 2008

To neni presne, jeden jsem po 3 letech prodal, dalsi mam uz 4 roky a ten
treti mam 2 mesice, po tom, co odesel 2 roky stary ASUS...
Co si budem povidat, spotrebak jak vysitej, na 2 roky akorat. Ten stary ma
manzelka na obcasne prohlizeni mailu, a jinak je jako zaloha - jako, ze jsem
poucen, ze ten pracovni odejde zrovna o pulnoci, kdyz mam 2. den jet neco
resit pres celou republiku... Takze soft v pohotovosti, staci zkopirovat
nove zalohy dat ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Wednesday, November 05, 2008 1:31 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Notebook pro ženu

No, neřekl bych že jsou na ... To. 3 NB za 6 let = jeden Vám vydržel 2 roky.
Mě všechny kromě jednoho vydržely lehce přes 2 roky a tomu poslednímu
chyběly do 2 let 2 měsíce. Tak jsem se zaradoval a letěl to reklamovat.
Dostalo se mi poučení, že Acer pro firmy dává záruku jen 1/2 roku. Dva z
těch předchozích NB jsme se pokoušeli nechat opravit v autorizovaném servisu
Aceru. Jenom nás rok (cca 10 měsíců) tahali za nos až jsme to nakonec
nevydrželi s nervama a NB šly do popelnice. Moje pravidlo zní - již nikdy
ACER :-(.

	Martin.