Notebook pro ženu

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Středa Listopad 5 15:52:13 CET 2008

Cihak@dkv.lbc.cd.cz wrote:
> No, neřekl bych že jsou na ... To. 3 NB za 6 let = jeden Vám vydržel 2 roky. Mě všechny kromě jednoho vydržely lehce přes 2 roky

Pridavam rovnake skusenosti. z 8 notebookov roznych typov od ACER-u
kupovanych v priebehu asi 3 rokov v ramci nasho oddelenia odislo 8.
vsetky odisli v rozmedzi 2 roky 1 mesiac az 2 roky 7 mesiacov.
Pri niektorych sme sa pokusili o opravu v autorizovanom servise (
notebooky v servise boli okolo 2-3 mesiacov ) a po navrate fungovali max
1/2 roka a odisli znova.

Osobne Acer uz nechcem.
Aktualne mam Lenovo T61 ( nie je to najlacnejsi ani najkrajsi, ale zivi
ma, tak som si radsej vybral nieco, co ma parkovaine diksu pri vacsom
zrychleni = ma snimac zrychlenia, pevny ram - na rozdiel od mnohych
ostatnych pri uchopeni za jeden roh a prenasani nevrzga a este nejake
dalsie zabudovane a vyuzitelne veci... )

Dodo