SW na simulaci el obvodu pod Linux

fprik prikryl.frantisek@tiscali.cz
Pondělí Listopad 3 21:13:30 CET 2008

Jeden tip: na xubuntu-8.04 občas používám  program Qucs verze 0.0.13
Docela univerzální simulátor elektrických obvodů Copyright (C) 2003,
2004, 2005, 2006, 2007 Michael Margraf This is free software;  ... Je
česky, má knihovnu, zdá se stabilní, vypadá důvěryhodně, asi bude
použitelný. Takže tento nápad.
fprik