SW na simulaci el obvodu pod Linux

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Pondělí Listopad 3 20:10:36 CET 2008

Zdravim

měl bych takový lehce vznětlivý dotaz, co používáte na simulaci elektronických
obvodů v Linuxu?

Mám nainstalovaný spice, ale nějak jsem přesně nepochopil ovládání a nepovedlo
se mi z něho dostat rozumný výstup.

Tak jsem vyměkl a používám stařičký PSPICE pro Dos, který jsem používal na
škole. Celkem by i vyhovoval, ale pod dos emulací mám potíže s linux cestama
apod. (sem tam trochu je to nepohodlné)

Nepotřebuji vyloženě GUI s kreslením schémat, ostatně si simuluji jen útržky
schémat, kde nevím jak se to počítá (a nebo se mi nechce).

Textové IDE prostředí, kdy po simulaci to hned spustí probe je celkem
vyhovující.

Díky za nápady.

--

Petr "Zapik" Zapadlo