vikend: 2.2GSps AD prevodnik

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Listopad 2 20:25:56 CET 2008

mam pocit - podla parametrov - ze to od Atmelu nejak preslo pod Maxim.
Aspon podla nejakych indicii ohladom demultiplexorov a pod.
U Nationalu som nasiel 3Gsps, dik za tip. Zaujalo ma ze ten od Maximu
bere skoro 7W pri 2.2gsps a tieto od Nationalu len 1.9W
http://www.national.com/pf/AD/ADC083000.html
Idem prestudovat a poziadat o cenu...
b.