vikend: 2.2GSps AD prevodnik

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 2 21:09:50 CET 2008

Gigasamplove prevodniky robi aj National. Netusil som to, az kym Kosta nerozobral ten uz dnes klasicky 2.5GSPS Tek a nestrcil fotky na mcu.cz...

Dalej robil rychle prevodniky prekvapivo Atmel, ale predali to... pockaj, musim sa pozriet <reklama>do svojej schemy http://www.efton.sk/t0t1/semic_change.htm </reklama> nejakemu e2v.

Tak sa pripadne skus spytat aj tam. A mam pocit, ze som nieco z toho videl aj v digikeyi, takze v americkej drogerii sa to da bezne kupit...

wek