osciloskop - kam tento svet speje :-)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Květen 30 15:47:23 CEST 2008

Jeste me ted kdyz se tu opet v jinem vlakne zminuje osciloskop. V tydnu
jsem si na Teku DPO 7254 nastavil maximalni vzorkovaci rychlost, tedy
jiz vzorkovani v ekvivalentnim case a vykouklo na me cislo 4TSps (to T
je tam spravne, 250fs na vzorek). Realne vzorkovani je skutecne 40GSps
(alespon se tak jevi podle SW osciloskopu), takze desitky Gsps skutecne
nejsou udaje typu PMPO jak nekdo psal.
Po strance ovladani bych rekl ze se to vic a vic zlepsuje u vsech znacek
co jsem potkal, vzajemne se okopirovavaji. Moje razeni ale je stejne -
na prvnim miste LeCroy pak dlouho dlouho nic a pak Tektronix a ostatni.
Bohuzel se na LeCroy muzu divat akorat tak na prezentacich nebo na
obrazcich, vsude mame Tektronixy nebo dokonce Agilenty.  :-)  A take mi
prijde ze LeCroy trosku zaspava vyvoj Mixed signal osciloskopu, snad
brzy s necim prijdou.

Tosa