OT: Robotour - ako teda zvitazime?

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Květen 30 08:38:13 CEST 2008

> Dva roboti s laserovim dalkomerem mne napadli take, snad by to i slo
> zaplatit, nejlevnejsi dalkomer stal pred 3 roky cca 20 kKc, samotny
> modul byl pak asi o 1/3 levnejsi. Ale predstavte si to nasadit do
> praxe, takova D1 plna robotu kteri stridave jedou a stoji, s toho by
> slak trefil nejen chudaka ducha.

Ducha bych do toho netahal, v realnem na sazeni na D1 to ma spoustu
jinych nevyhod (spotreba pri rozjizdeni, celkova rychlost....). Ale na
soutez proc ne, pravidlum to myslim neodporuje. Omezujici je "Roboti
se na trati nesmí dotýkat a vzdálenost HEAD-BODY a BODY-TAIL nesmí
přesáhnout 2m" a navic si tym sam pridelava praci (kazde dva metry
musi objet prekazku. Nicmene pokud nekdo toot reseni priveze, nemyslim
si, ze by nebylo pripustenoi do souteze...

> Uz to tu zaznelo 2x, od robotiku-praktiku, neni duvod jim neverit.
> Je treba kombinovat udaje z nekolika cidel.

Rozhodne, cidla (a obzvlast ta bezne pouzivana levna) jsou NESPOLEHLIVA !!!

> Presna mapa pevnych bodu, to se asi take duchovi moc libit nebude,

Proc, to ma kazda autonavigace. Ale nikdo z organizatoru samozrejme
takovou mapu delat nebude, obzvlast po zkusenosti, kdy Martin se
Zbynkem namerili GPS data (chodili po cestickach a dali k dispozici
logy) a nekdo (uz nevim kdo, byl to prvni rocnik) pak remcal, ze
krizovatky jsou o dva metry vedle...

> krom toho Prazaci zade budou ve vyhode :-).

I takova myslenka byla, ze druhy rocnik bude treba v Brne, ale to je
treba aby to tam nekdo mistni zorganizoval, z Prahy se soutez na
druhem konci republiky organizuje dost spatne....

KR