OT: Robotour - ako teda zvitazime?

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Květen 30 08:30:24 CEST 2008

> Ergo, cez sledovanie okraja cesta nevedie. Napokon to podla vsetkeho potvrdil aj priebeh predchadzajucich rocnikov (aj ked tych informacii o tom ako vlastne tie roboty fungovali, su dost spore).

Minimalne u dvou tymu celkem slusne fungovalo sledovani cesty podle
kamery, jedni meli nejaky algoritmus na hledani vyznacnych bodu v
obraze (tohle samozrejme vyzaduje mit cesticky projezdene, aby
algoritmus vedel, co v tom obraze ma hledat) a druhy mel kameru
divajici se pred robota a nejaky adaptivni algoritmus s neuronkou,
ktera rozhodovala, co je cesta. Oboji celkem pekne fungovalo, kdyz
nesvitilo slunicko do kamery a pokud si pamatuju, tak koncili na
jinych vecech nez tomhle rozpoznavani. Takze si myslim, ze to uplne
slepa cesta neni....

Co se informaci o vnitrnostech robotu tyce, tymy sepisovaly clanky
(pomerne rozsahle a podrobne) a daval se dohromady nejaky sbornik, ale
jestli a v jake forme to bylo publikovane i verejne ted nevim

KR