Cestina, Was: RE: OT: Jen pro pobaveni, jak mi bouchla baterka

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Středa Květen 28 23:52:35 CEST 2008

Hell(o) to all,

jak pls nastavit Utlouk 2007, aby spravne dekodoval codepage? Text nize musim pravidelne lustit od poloviny lidi z konference, kteri pisi "spravne cesky" :-)

Dekuju a omlouvam se za verejne prani sveho neumetele.

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of pavlp pavel
Sent: Wednesday, May 28, 2008 12:49 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re:OT: Jen pro pobaveni, jak mi bouchla baterka

No uvauji, e bych dal pipojen na baterii pes 100A tyristor, pi pipojen by el proud do  mnie pes odpor o veliosti cca 100 Ohm, po nabit vnitnch kapacit mnie by na jeho napjecch svorkch stouplo napt, kter by otevelo tyristor, ten by zajistil dodvku potebnho proudu a a pot bych zapl vypna na mnii aby zaal mniovat, po t se ji zapn stka a ten vymniovan napt posl dl.
Vsledkem je odstrann ppadnho, i kdy neznatelnho, zajisken po pipojen kblu na svorky akumultoru.

100A KD tyristor i s chladiem nkde v upleti mm.

vvoj software   http://visualprog.cz