OT: o robotoch v telke

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 28 22:14:04 CEST 2008

Haha toto je dobre, to som necakal... ;-)

Ale uprimne povedane je to popri titulkoch typu "roztala mu hlavu sekerou" este stale dost dobre... A ti ludia - vratane Vas - tam vobec nehovoria odveci, teda okrem redaktorov, ktori to ale maju v popise prace...

wek

PS. No a ako je to teda s tym kuchynskym robotom?