OT: Robotour - pravidla

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Květen 28 15:36:51 CEST 2008

> Ja jsem tohle nevidel jako spor o definici autonomie ale jako spor o
> to, zda je cilem vytvorit model rizeni automobilu budoucnosti ci
> nikoliv.
>
> Po tomto vyjasneni to vypada tak, ze nezavislost na predem pripravene
> infrastrukture ma prednost pred modelovanim automobilu budoucnosti.
> Mam pravdu?
>
> Ales Prochaska

Nemohu mluvit za organizatory nebo ucastniky, ale z pohledu toho, cim bych
se bavil ja, urcite. Pokus o vozitko v intencich DARPA Grand Challlenge nebo
DARPA Urban Challlenge v meritku mestskeho parku mi prijde o hodne
zabavnejsi. Osobne si myslim, ze automobil budoucnosti (nebo jiny analogicky
kolovy dopravni prostredek) bude velmi pravdepodobne konstruovan tak, jak
uvadite vy (anebo na podobnem pricipu). Ale pokud bych se chtěl bavit
řešením takových úloh, asi bych začal ucit myslet modelovou zeleznici :-).

Jiri Foldyna