OT: Robotour - pravidla

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Květen 28 14:32:23 CEST 2008

Byl tady jeden takovy napad a to vlastne napodobit slepce.

Tukani holi (nebo vice holemi) a snimat zvuk. Pro ilustraci, kdyz klepnu
pinpongacem o asfalt a nebo o travu, zvuk to jiste vyda jiny, stejne
jako se jinak odrazi. A zpracovat zvuk, zvlaste pokud se to nemusi delat
uplne kontinualne, ale nabrat a zpracovat, je jiste jednodussi, nez
zpracovat obraz. Mel to byt princip, jak nevyjet do travniku (poznat
tvrdou cestu) a to co nejjednoduseji. I kdyz co si budeme povidat, ani
slusnejsi vyhodnoceni toho zvuku neni uplne trivialita a jiste by to
chtelo urcity vyzkum, zda staci sejmout zda amplituda zvuku prekrocila
urcitou uroven a nebo je potreba ten zvuk spektralne rozebrat atp.

--
Jiri Bezstarosti