osciloskop - kam tento svet speje :-)

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Úterý Květen 27 21:16:08 CEST 2008

mame ve firme SDA 18000 od Lecroy, uz jsme ho take rozebrali  a muzu Vas
ujistit ze z beznymi soucastkami tyhle parametry urcite nedocilite, a vyvoj
tohodle zabere mnoho clovekoroku takze aniz bych se Vas chtel dotknout (z
prihlednutim k vasim produktum co mate na www) asi nemate poneti co to
znamena vyvoj osciloskopu
a dle vyjadreni technika co nam ho predvadel v tom kouzla skoro jsou,
mimochodem zakladatel lecroy pracoval v cernu na mericich pristrojich nez
usoudil ze firma co vyvyji a vyrabi osciloskopy je "zabavnejsi"
jinak kdyz jsem slysel v provozu tak se vedle toho skoro neda pracovat bez
chranicu sluchu :-)

David