osciloskop - kam tento svet speje :-)

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Květen 27 20:37:03 CEST 2008

ano, presne tak to funguje, ale realne hodnoty su niekde v oblasti
jednotiek komponentov, nie stoviek. Takze pamate aj prevodniky bezia v
GHz oblasti, vsetko je to custom made.
Na spracovanie samozrejme nie je tyzden casu, kto by chcel osciloskop, u
ktoreho medzi nameranim a zobrazenim jednej stopy moze ist clovek na
kafe? :-)) Pridavna pamat do osciloskopov v rade megabajtov az desiatok
megabajtov stoji tolko ako samotny osciloskop (radovo $10-30k).
Zajtra spravim fotky tych komponentov co som slubil. Su sice starsie,
ale je tam pekne vidiet architekturu kritickych komponentov. AD
prevodnik -> demultiplexor -> pamatova banka, vsetko co najmensie a co
najrychlejsie.
b.