osciloskop - kam tento svet speje :-)

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Květen 27 20:20:38 CEST 2008

Pameti nemusi byt ani tak moc rychle, pokud jich budu mit dost. 100ks po
10ns a jsem na 10Gsps ;). A prevodniky vlastne taky ne, totez. Takze co
bude silene je uplny zacatek az po samplehold a vzajemne nacasovani
zachytu (vcetne toho rozvedeni signalu, kdyz je toho moc), zbytek uz je
brnkacka jen s moc soucastkama, ale klidne i z lepsi drogerie.
Pochopitelne ma tady ale vlastni soucastka silene vyhody, z praktickeho
hlediska to vlastne umozni udelat. No a pak je tady jeste hledisko, zda
to musi byt na takove rychlosti schopne snimat stale, vyhodnocovat
vsechny hledane anomalie v realtime bez toho, aby cokoli uteklo, a nebo
se nasampluje urcity kus a na zpracovani je casu tyden, coz pochopitelne
celou ulohu znacne zjednodusuje.

Aby nedoslo k omylu, ja si z toho nedelam legraci a ani to nepodcenuju,
pochopitelne postavit takovou masinu je uctyhodne dilo, ja jen ze v tom
nemusi byt kouzla ;).

--
Jiri Bezstarosti