OT: Robotour - pravidla

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 26 23:45:16 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 26.5.2008 od Jan Waclawek:

> Tak som si ich pozeral... No, nie je to o nic jasnejsie ako tie
> vlanajsie, ja tam nachadzam spustu veci nedefinovanych. Je viem ze
> to vsetko definovat nejde, ale potom sa blbo vobec o tom debatuje,
> ked nie su jasne ani take pomerne zakladne otazky.

Ja jsem to take cetl. No nevim, no. Ty tri roboty se mi nejak nelibi.
Treba me to diskvalifikuje ze souteze, protoze kdyz by byl jen jeden,
byli by konstrukteri tri robotu ve vyhode, no a nechat tam zbytecne
jezdit jeste dva "vocasy", to mi neprijde uplne idealni, navic jeste
abych si shanel dve hostesky, aby mi za nimi nekdo zbytecne behal,
kdyz by to ani nebylo potreba... :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem