Pocitac v jednocipu.

Kosta info@mcu.cz
Neděle Květen 25 16:33:48 CEST 2008

>Mno tak ma vyved z omylu a predved, co vsetko treba rozchodit ubohemu
>neskusenemu zaciatocnikovi, aby rozblikal LEDku.

A proč se mám opakovat, v cláncích v odkazu jsem to zduvodňoval, znovu to
psát nebudu

>RD2 ma seriovy bootloader z fabriky (ci uz Temic/Atmel, Philips/NXP, SST, a
>verim ze aj Winbond, ten som este nemal v ruke) ako >principialny
>prostriedok na programovanie.

Takže ten začátečník si tam flešne Basic - jistě i tak se dá :))

>Mno, dokument, v ktorom je najcastejsim slovnym spojenim "implementation
>dependent", moze nazvat standardom len nevyliecitelny >optimista.
>Nehovoriac o tom, ze v tom akoze jazyku nie je jasne ani len to, co znamena
>jeho zakladny datovy typ...
>
>Ale to je vlastne jz hladiska zaciatocnika uplne irelevantne. Drviva
>vacsina programatorov mojej (a snad aj Tvojej) generacie zacinala prave >na
>"nejakom" BASICu, a nemyslim si, ze sme od toho horsi programatori... Na
>tom sa to urcite nelame.

Promiň, ale tady se prostě neschodneme. Na jedné sraně odpor k C, nadruhé
straně odpor k Basicu, hledat kořeny těchto averzí je na dlouho a nějak
postrádá smysl.

Dovolím si jeden pohled ze strany - mládež je náchylná na "módní" trendy.
Céčko je stále ještě v některých kruzích, Basic vyšel z módy již před
nějakoutou dobou. Sázím tedy na módnost a na relativní perpektivnost.

S pozdravem
Kosťa