Pocitac v jednocipu.

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Květen 25 16:09:00 CEST 2008

Vies, najviac ma se*u ti, co vedia uplne presne co chcem povedat, a keby neslo o polemiku, kde z principu musia byt proti, tak by mali lepsie argumenty za nez ja sam...

> Prejdu to prvé jako absolutní nepochopení
> základu a motání hrusek mezi
slivky :)))

Mno tak ma vyved z omylu a predved, co vsetko treba rozchodit ubohemu neskusenemu zaciatocnikovi, aby rozblikal LEDku.

> Arduino má seriový bootloader (a ten
> musís dostat do mikrokontroleru stejne
> jako ten Basic do té 51)

RD2 ma seriovy bootloader z fabriky (ci uz Temic/Atmel, Philips/NXP, SST, a verim ze aj Winbond, ten som este nemal v ruke) ako principialny prostriedok na programovanie.

> Mimchodem, bud se budu ucit nejaký
> dialekt Basicu, nebo ocesané C. Syntax C
> je defakto standardizována, syntax Basicu je ......

Mno, dokument, v ktorom je najcastejsim slovnym spojenim "implementation dependent", moze nazvat standardom len nevyliecitelny optimista. Nehovoriac o tom, ze v tom akoze jazyku nie je jasne ani len to, co znamena jeho zakladny datovy typ...

Ale to je vlastne jz hladiska zaciatocnika uplne irelevantne. Drviva vacsina programatorov mojej (a snad aj Tvojej) generacie zacinala prave na "nejakom" BASICu, a nemyslim si, ze sme od toho horsi programatori... Na tom sa to urcite nelame.

wek