[OT] Vinculum na SPI

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Květen 22 16:04:24 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 22.5.2008 od andrej jancura:

> Otazkou je, ci ten cip na tom module predavaju naprogramovany alebo nie.

V modulu je cip jiz naprogramovany. Kdyz moduly dodavam zakaznikum,
vetsinou je jeste aktualizuji na nejnovejsi firmware.

Samostatne cipy jsou od vyrobce prazdne. Uz delsi dobu jsem uvazoval o
tom, ze bych je zakaznikum dodaval naprogramovane a pak jsem se
rozhodl, ze ano, akorat ted cekam, az mi prijde prislusna patice.

> Ked sa to tu uz prebera, je v tom nejake mcu. Je k tomu aj nejake C,
> ci nieco podobne, alebo sa da do toho nahrat len firmware na obsluhu
> flash-disku?

Firmware pouze od nich, jinou podporu nenabizeji. Nejde jen o flash
disk, ono to umi pracovat s USB jako host i slave. Napriklad muzes
pripojit USB tiskarnu nebo USB klavesnici nebo USB mys nebo USB
seriovy prevodnik nebo USB flash nebo USB disk apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz