[OT] Vinculum na SPI

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Květen 22 15:50:41 CEST 2008

Dobry den,

> modulom co
>
> Ne, k cemu by to bylo? V modulu by mi to chodilo dobre, pak bych
> osadil prazdny cip do zarizeni a byl bych presne tam, kde jsem ted,
> akorat o tyden pozdeji.

Otazkou je, ci ten cip na tom module predavaju naprogramovany alebo nie. Ak
nie, tak potom by Vam to usetrilo to skrabanie, prekreslenie pcb, vyrobu
noveho  atd. Inak spytat sa ste sa tiez nezavazne mohol. Usudzujuc rychlost
odpovede p.Zahradnika, tak ste si mohol usetrit skrabanie pcb tiez.

Ked sa to tu uz prebera, je v tom nejake mcu. Je k tomu aj nejake C, ci
nieco podobne, alebo sa da do toho nahrat len firmware na obsluhu flash-disku?

A.

Nájdi už konečne tú správnu cestu!
http://mapy.zoznam.sk