problem s nakup na ebay

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Květen 22 12:53:21 CEST 2008

No to asi ne, Ĺľe by tam bylo default "Nach
Tschechische Republik -- Nicht angegeben" se mi nezdá. Bývá tam, že neposílají do zahraničí, ale v rámci EU je to přece jedno a ještě bych chápal, že neposílají mimo EU kvůli celním problémům (bývá tam omezení na Švýcarsko). Ale přece nelze omezovat jeden stát EU. Jinde než v DE jsem se s omezením ČR nesetkal.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Pavel KREJCI
  To: HW-news
  Sent: Thursday, May 22, 2008 12:45 PM
  Subject: Re: problem s nakup na ebay

  Ja si spis myslim, ze tam maji defaultne svoji zem a proste na to kaslou a nechaji to tak.
  Z USA jsem nekolikrat nakoupil i kdyz to bylo USA only, ale vzdy jsem se dopredu dohodl s prodavajicim, ze to posle a za kolik bude posta. Naposledy ale tal pul roku z5. Takze je mozne, ze to je nova "feature" na ebay.

  PK