problem s nakup na ebay

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Čtvrtek Květen 22 12:45:38 CEST 2008

Ja si spis myslim, ze tam maji defaultne svoji zem a proste na to kaslou a
nechaji to tak.
Z USA jsem nekolikrat nakoupil i kdyz to bylo USA only, ale vzdy jsem se
dopredu dohodl s prodavajicim, ze to posle a za kolik bude posta. Naposledy
ale tal pul roku z5. Takze je mozne, ze to je nova "feature" na ebay.

PK