OT: Dotaz na soustruh+frézka

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Květen 16 14:05:35 CEST 2008

Kdyz uz to zminujes, jak se da proniknout alespon do zakladnich veci
ohledne frezovani? Rad pracuju treba na soustruhu, znam pouze zaklady a
staci mi to. Chtel bych umet i s frezou, ale prijde mi ze je to o hodne
slozitejsi co se tyce vyberu nastroje a postupu opracovani. Chtelo by to
neco jako zakladni prehled pouzivanych technik opracovani a varovani na
co si davat pozor. Bohuzel nemam nikoho v okoli kdo by me to mohl ukazat
osobne, tak co nejaka literatura?

Tosa