OT: Dotaz na soustruh+frézka

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Květen 14 22:39:14 CEST 2008

Čistě náhodou mám zkušenosti s tím lepším modelem BF 20 Vario a mohu
zodpovědně prohlásit, že na občasné frézování je celkem vyhovující. Ten
menší model je prý jen jeho osekaná verze. Samo to není na práci 24/7
nebo nějakou extrémní přesnost, ale na nenáročné obrobky plně dostačuje
a navíc má celkem robustní konstrukci, která vypadá že něco vydrží.

Jak už tady ale někdo psal, se samotnou frézou toho moc nezvládnete -
chce to spoustu příslušenství (také podle toho co s tím hodláte frézovat
a jak přesně).

Nakonec bych si však dovolil poznamenat, že frézovat není rozhodně tak
jednoduché jako třeba vrtání a bez určité praxe to bude zpočátku asi
trochu bída. Prostě něco jako když člověk poprvé pájí nebo poprvé pájí SMD.

Z příslušenství bych doporučil - svěrák, sada fréz a sada upínáků a pro
větší pohodlnost rychloupínák fréz a k němu ta sada kleštin.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |