Diferencialni par na PCB

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Květen 15 21:38:31 CEST 2008

0 chyb pri mereni BER se neda presne urcit, je to vec statistiky. Musis
vedet jak dlouho trval prenos, jaka byla prenosova rychlost (= pocet
prenesenych bitu) a take s jakou pravdepodobnosti chces urcit BER. Dost
casto je uvedeno treba BER 10^-12, ale bez udane pravdepodobnosti je to
nic nerikajici cislo. Neco jako fazovy sum bez uvedeneho offsetu (jezis
za to jsem jednou dostal vynadano). Nejakou matematiku k tomuhle tematu
jsem odovozoval v ramci diplomky, muzu to dohledat, ale vim ze se tam
pouzivaly faktorialy a faktorial poctu bitu prenesenych za par hodin
1Gbps je dost obludna vec.  :-)   Zrejme proto jsou casto vsude jen ty
nic nerikajici cisla. :-)  Pri pouziti FEC se to bude jeste vic
komplikovat. Napis do specifikace <10^-12, s nejvetsi pravdepodobnosti
budes mit pravdu. ;-)

Tosa