HW.cz - MCU.cz - Amaro

zu1234 zu1234@seznam.cz
Středa Květen 14 08:34:34 CEST 2008

Naprosto souhlasím s níže uvedeným.
IMHO:
Asi by bylo dobré se rozhodnout: jsem ochoten někoho něco naučit, s tím
že se trochu pochlubím a trochu udělám dobrý skutek (ano ještě i dnes
existuje pět lidí z tisíce ochotných to udělat) a nebo chci mít dobrý
pocit z toho že jsem vymyslel něco, co se prodá a kupující s tím bude
spokojen?

To první bych ohodnotil jako přínosný a hodnotný článek a zřetelně bych
ho oddělil od toho druhého, což je reklama na stavebnici (nebo hotový
výrobek) s tím, že materiál i podrobný návod na sestavení je možno si
objednat za peníze či pakatel.

Ale proč to dělat? Proč se chovat jasně a srozumitelně? Pro všechny je
výnosnější zmatený až zblbnutý mladý odběratel (podvedený) čtenář který
si ochotně zaplatí za to, aby se dozvěděl kam může posílat další peníze.

ZU