Hocus pocus

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Květen 11 06:43:34 CEST 2008

Hezke ranko,

    to moc rada slysim ;-) Ale po strance obsahove je to take spravne,
je to psane tak, aby si lide zapamatovali to dulezite a vedeli, co
delat, az to bude nekdy potreba. To s tim spagatem neni muj vymysl, ale
reakce na jednu skutecnou udalost:

    Doslo k nehode a na zemi zustal lezet nejaky muz. Krvacel nekde na
hlave. Kolem se sebehlo docela dost lidi, cumilu, a hadali se, co delat.
Pak si jedna ridicka vzpomnela, ze kdyz nekde neco krvaci, ma se to na
miste blize k srdci zaskrtit. I vzala pasek, obtocila jej kolem krku
onoho muze a poradne jej utahla. A povedlo se, krvaceni se zastavilo
behem chvilky... Tento pribeh se stal nekde v CR, nikoli v USA ci jine
rozvojove zemi. Vypravel mi jej jeden lekar. Proto ta poznamka o
odtahovani na spagatu a krku.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz