Re: Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Květen 9 06:26:33 CEST 2008

Neco takoveho IMHO bastlili na FEL CVUT na karlaku, dokonce s tim byvali
i na veletrzich v Brne (nevim jestli i na poslednim) - udelali dve fotky
z ruznych mist a meli program co jim z tech fotek udelal prostorovy obraz.