Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 7 11:49:59 CEST 2008

Ale mohlo by to fungovat tak, ze se primarne jede podle odometrie a ta
se kalibruje vzdy kdyz se podari rozpoznat hranu nebo nejaky
orientacni bod na ceste. Podobne jako vestavene navigace v autech, aby
fungovaly i v tunelech tak taky pouzivaji odometrii.

Ales Prochaska