Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 7 11:47:07 CEST 2008

Hrany bouhuzel ne resp. ne vsude. Nekde jsou tam docela slusne
prerostle vegetaci. Naopak tvary krizovatek jsou tam dost slozite, na
malem prostoru se tam propleta a krizi nekolik parkovych cest s ruznym
povrchem. Tohle asi bude jeden z opravdu klicovych problemu a urcite se
to bude muset resit podle nekolika kriterii soucasne.

Ales Prochaska