Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Květen 5 23:54:58 CEST 2008

Na tohle by určitě šlo domluvit pravidlo, že se bude reagovat pouze konstruktivními radami. Takže nebude to hádka C x Java, ale dotyčný to v té Javě napíše nebo bude mlčet. Osobně si myslím, že je tady hodně lidí, kteří svou troškou dokáží přispět, ať to bude výroba nebo jednotlivý hardware nebo části kódu, případně rady, jak to dat dohromady.