Tak co s tym spravime?, Was: Roboticky den

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Pondělí Květen 5 23:45:54 CEST 2008

Dobre,

ak nepridu do (dajme tomu) troch dni ziadne pripomienky, mozem to rozsirit medzi nasich
studentov a zverejnit na robotika.sk

Ale je mi to trocha smiesne. Predstavujem si to takto: niekto navrhne robota napriklad
na chodenie po ciare a posle nejaky navrh algoritmu, ktory mu vcelku funguje, len ma
prilis velke rozkmity v zakrutach. Tak napise do hw-listu, odkial sa dozvie:
- Preboha, preco to pisete v C-cku a nie v Jave?
- A preco vlastne na takuto trivialnu ulohu pouzivate procesor s 16kB pamate a 40 nohami,
   ked na to staci procesor s 20 nohami a 8kB pamate?
- No, keby sa mne chcelo, tak ten kod napcham aj do 4kB.
- Ked niekto pouziva ten smejdovy procesor XYZ, nemoze sa cudovat: dajte tam ZXY.
- atd.

No, mozno sa nejaky masochista najde :)

Richard Balogh