OT: Eurobot

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Květen 4 16:10:34 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 4.5.2008 od kral.j@centrum.cz:

> Sleduji debatu na téma Eurobot a nechtěl jsem se zapojit. Ale pan
> Zahradník mě k tomu nevědomky vyzval.

Vedomky - vyzval jsem prece kazdeho :-)

> Jsem vedoucím týmu, který je jeden z dvanácti přihlášených. Současně
> je jeden z nehomologovaných, protože jsme to týden před soutěží
> vzdali.

A co bylo aspon hotovo a co se nestihlo? Povidej...

> Prostě dnes mladí většinou berou život jako jednu velkou diskotéku a
> je-li něco spojeno s námahou, nemá to velkou šanci.

Ja nemyslim, ze to je jen dnes. Ono to bylo i drive. Kdyz jsem chodil
na stredni skolu elektro, bylo nas tam jako maku. A jen par nas bylo
nejak aktivnich v elektronice. Ostatni tam byli jen kvuli maturite.

> Vybral si velmi náročný úkol a já ho na to upozornil. Věřil si, ale
> po určité době přišel s tím, že to nepůjde. Zeptal jsem se ho proč.
> Odpověď: "Zjistil jsem, že nejsem tak chytrý jak jsem si myslel."
> Taky důležité poznání.

Jak by slo zapracovat takovy projekt treba do prakticke maturity?
Nebylo by mozne proste prakticky maturitni predmet nastavit na
takoveho robota, kde by ten student byl znamkovan za tu urcitou cast?
Takze kdyby to byl tym treba 5 studentu, kteri by pracovali spolecne
na tomto projektu a bylo by to pak maturitne hodnoceno, tj. nemohli by
se na to vybodnout, protoze by to meli misto praktickeho predmetu?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz