Audio spotlight

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 29 13:56:00 CET 2008

ano, presne :-)) Tiez som to uz trochu studoval a nasiel nejake odkazy v
Audio engineering society a na patentovych uradoch. Je to presne ako som
hovoril, ultrazvukovy reproduktor, nejaka forma modulacie (najskor
amplitudova) a ludske usi sluzia ako nelinearny prvok ktory to
demoduluje :-) No nechcel by som byt vystaveny tomu akustickemu tlaku :-)