Audio spotlight

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Březen 29 13:48:57 CET 2008

Uz to studuju. Autor si po na to vystudovani MIT udelal firmu, takze vsechny
odkazy na jeho dizertacni praci na MIT vedou na jeho firemni stranky a tam se
pochopitelne s principy nechlubi. Ale US patentovy urad uz prozradil sve :-))

Zatim koukam na patenty:
US 2005/0008168 A1
a na
US 2005/0207587 A1

ale je jich tam kolem toho cela rada dalsich.

Kazdopadne je to hodne zajimave zarizeni.

Jakub Serych