UHF tlumivka

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Březen 27 20:40:46 CET 2008

Co už dříve zmiňované TME?
http://www.tme.cz/info_produkty/detale.phtml?id=632&lang=cz

Asi by chtělo koupit vzorky a otestovat v zařízení. Ono také záleží na
proudu a dalších okolnostech  ( blokování  kondenzátory )
Možná by jste mohl uvést konkrétně schéma kam to má přijít.
Já jsem "tlumivky " ( napájení MAR  zesilovačů atd.)  snažil dělat při
návrhu na spoji.  Na jedné straně desky jedna spirálka - prokov ve
středu a na druhé straně opět spirálka stejným směrem. V profi praxi (
rozbočovače SAT/TV přepínače LNB atd.) je to tak běžně řešeno. Ta
tlumivka "on board" má i poměrně malou vlastní kapacitu - dle kolegy co
s tímhle smetím dělá je parazitní kapacita  řádově menší než běžná SMD
provedení. Někdy se tlumivky dělají na deskách i jako "obdélníkový
průběh napětí".   Dá se tím na tlumivkách ušetřit, v žádném případě
nepůjdou SMD sehnat za  cenu pod  1kč /kus . Alespoň mě se to nepodařilo.