OT: Soubor FLV

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 27 07:35:47 CET 2008

2008/3/26 Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz>:
> Hezký večer,
>
>     dostala jsem od mamky na diskete nejaka videa. Jsou ve formatu FLV a
>  ja vubec nevim, co to je zac a jak to prehrat a nebo prevest do neceho
>  rozumneho. Pocitac tento format vubec nezna a vyheldavaci sluzba Windows
>  take ne.

Že mi Windows samy najdou nějakej kodek pro přehrávání neznámýho
videa, tak na to bych se nespoléhal. Windows media player ho nenašel
nikdy, co jsem si sám nenainstaloval, to jsem neměl. BTW, po zadání
FLV do googlu je hned první odkaz FLV player na stahuj.cz. Windows
holt nejsou Linux, aby stačilo napsat "yum install flvplayer" nebo
"yum install mplayer" ;)

Jo a na stahování z youtube jsem párkrát použil myslím tuhle stránku:
http://www.techcrunch.com/get-youtube-movie/

Výhoda je, že funguje na každým OS a nemusí se nic instalovat.

P.K.