OT: Soubor FLV

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Březen 27 00:10:00 CET 2008

Anebo si to prehrat, a pokud uznate, ze to za neco stoji, tak si to
vytahnout z cache browseru. Jen u FireFoxu to ma umely nahodny
nazev, tak je treba vybrat spravny soubor podle data a velikosti.

Mnohokrat vyzkouseno na mene zajimavych videich napr. o pajeni
BGA z YouTube, ale i na mnohem zajimavejsich napr. z nakednews.com  ;-)
(uznavam, ze to druhe asi nebude zrovna pripad slecny SS)