Re:impulsní (bistabilní relé)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Březen 26 20:58:33 CET 2008

Nevim jestli je to bratelne, nejsou tu zadne podrobnosti.
Jednou jsem koupil automobilove rele, snad na prepinani
dalkovych a potkavacich svetel.
Fungovalo to tak ze tam byl takovy kolebkovy mechanismus
a kdyz se civka pripojila k napajeni tak se ta kolebka prepnula
do opacne polohy (a tam drzela dokud civka nedostala
dalsi impuls).
Pravda, bylo to trochu vetsi, asi bych to jeste nekde doma nasel.