OT: MP3 legalne

Úterý Březen 25 19:38:05 CET 2008

Hezky vecer,

    to je dobry napad dat do do podpisu :-) No jak se da rozpoutat?
Snadno, to je uz zkusenost. Nekdo zacne radit ze nemam poslouchat MP3
ale OGG a ze na to je nejlepsi kodek pro takovy a makovy Linux a je to
tu. Uz jsem v konferenci dost dlouho na to, abych vedela, ze tu je mozne
opravdu vsechno :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186